25.8.20

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Πέρασε η δύσκολη περίοδος της 14ήμερης καραντίνας της ομάδες μας, μετά την επιστροφή από την εξαήμερη επίσκεψη μελέτης, στην έδρα της εταιρικής ομάδας TUA (Lisbon).

Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια του εγκεκριμένου σχεδίου που χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Εrasmus Plus και υποστηρίζεται στη χώρα μας από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

Προχωράμε από σήμερα στις προγραμματισμένες δράσεις διάδοσης του σχεδίου μας.

Βέβαια λόγω των συνθηκών που επικρατούν εξαιτίας του COVID- 19, δεν μπορούμε να προβούμε άμεσα στην εκτέλεση όλων των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων, παραμένουμε όμως πιστοί στους στόχους μας ,απλά επιμηκύνοντας το χρονοδιάγραμμα.

Οι προβλεπόμενες δράσεις μας είναι:

- Πρώτα-πρώτα σε συνεδρίαση όλων των μελών της ομάδας μαζί με τους εμψυχωτές της,νέων

απο άλλες οργανώσεις,εκπροσώπων του Δήμου και άλλων συνεργαζόμενων φορέων και απλών

ανθρώπων της περιοχής,θα αναπτύξουμε ξανά την ιδέα μας, σε όλα τα στάδιά της,υπό το πρίσμα

των νέων γνώσεων και εμπειριών που πήραμε από την εταιρική ομάδα,καλώντας σε συμμετοχή

τον κάθε ενδιαφερόμενο.

- Ακολούθως με μια συνθετική διαδικασία θα προσαρμόσουμε τα δικά τους δεδομένα, στην δική

μας τοπική πραγματικότητα, προκρίνοντας ένα μοντέλο με ελληνικό τοπικό χρώμα που θα

αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα και θα ελαχιστοποιεί τις αδυναμίες

- Αναρτούμε την τελική πρόταση και τους επικαιροποιημένους στόχους στην πλατφόρμα των

αποτελεσμάτων των σχεδίων του Erasmus+

- Ενημερώνουμε τους εταίρους για τα τελικά σχέδια και την έναρξη του εγχειρήματος καλώντας

τους να συμμετάσχουν με αποστολή μελών τους

- Με έγγραφο στο Δημοτικό Συμβούλιο θα ζητήσουμε από τον Δήμο να τηρήσει την υπόσχεσή

του και να μας παραχωρήσει (προς εκμετάλλευση) τα κτίσματα του παλιού νερόμυλου που

υπάρχει στην άκρη του χωριού.

- Από μέλη μας με σχετικές σπουδές, συντάσσεται οικονομοτεχνική μελέτη της πρώτης, βασικής

μορφής της φάρμας-αγροκτήματος και συζητούνται τρόποι χρηματοδότησης.

- Ακολουθεί ευρεία δημοσιοποίηση της πρότασης μας μέσω του τοπικού, έντυπου και

ηλεκτρονικού τύπου, των ραδιοφώνων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως «από στόμα

σε στόμα».

-Δημιουργούνται ομάδες προσωπικής εθελοντικής εργασίας για:καθαρισμό του χώρου,εκπόνηση

αρχικών αρχιτεκτονικών και μηχανολογικών σχεδίων προσαρμοσμένων απόλυτα με το φυσικό

περιβάλλον του ήδη υπάρχοντος παλιού νερόμυλου,αναζήτηση χορηγιών από εργολάβους και

χτίστες οικοδομών της περιοχής και ενημερωτικές επισκέψεις σε συναφείς ή εμπλεκόμενες

επιχειρήσεις.

- Συνεχίζουμε με συναντήσεις ενημέρωσης με μεμονωμένους τοπικούς παραγωγούς (αγρότες-

κτηνοτρόφους) καθώς και με τοπικές μονάδες πρωτογενούς ή δευτερογενούς παραγωγής.

- Επισκεπτόμαστε τοπικά ξενοδοχεία, ξενώνες ύπνου, τουριστικά γραφεία και άλλες συναφείς

τουριστικές επιχειρήσεις και συζητάμε μαζί τους τρόπους συνεργασίας και αμοιβαίας

εμπιστοσύνης προς αποφυγή ενός στείρου ανταγωνισμού που θα βλάψει τα δύο μέρη και την

περιοχή γενικότερα.

- Δημιουργία ενός blog και συνεχής τροφοδότησή του με φωτογραφίες και υλικό σε Ελληνικά και

Αγγλικά

- Θα διοργανώνουμε ένα τριήμερο ετήσιο λαϊκό πανηγύρι( ας ελπίσουμε απο του χρόνου) στις εγκαταστάσεις μας με

καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και συμμετοχή σε αγροτοκτηνοτροφικές εργασίες , το οποίο θα

καθιερώσουμε ως θεσμό πανελλήνιας εμβέλειας.

- Καθώς, η περιοχή μας δέχεται πολλούς επισκέπτες, θα γνωστοποιήσουμε τα σχέδια μας με

σχετικές αφίσες και ανακοινώσεις στα τουριστικού ενδιαφέροντος σημεία της περιοχής μας

Προσβλέποντας στην προσέγγιση αυτής της ομάδας-στόχου(επισκέπτες) πριν την ολοκλήρωση

των κτιριακών εγκαταστάσεων, προς εξεύρεση πόρων, προγραμματίζουμε να δεχόμαστε

επισκέπτες στα σπίτια μας ως φιλοξενούμενους, οι οποίοι θα εργάζονται εθελοντικά στις

εκάστοτε εργασίες , ως αμοιβή για την φιλοξενία μας , δημιουργώντας έτσι μια πρώτη βάση

μελλοντικών πελατών.(οι εταίροι μας,ήδη ενδιαφέρθηκαν γι αυτό)

Θέλοντας να επεκτείνουμε την διάδοση των αποτελεσμάτων σε περιφερειακό και εθνικό

επίπεδο,θα αποστείλουμε έντυπο και ηλεκτρονικό διαφημιστικό υλικό σε μεγάλα τουριστικά

γραφεία όλης της χώρας και θα φροντίσουμε για την παρουσία αντιπροσωπείας μας σε

συνέδρια tour operators και εκθέσεις τουριστικής ανάπτυξης. Θα καλέσουμε δημοσιογράφους

εφημερίδων και τουριστικών περιοδικών για φιλοξενία και ενημέρωση με την έναρξη της αρχικής

μας λειτουργίας.Επίσης,μέσω συγχωριανών μας που εργάζονται στην ΕΡΤ θα προσπαθήσουμε

να γίνει μία εκπομπή που να παρουσιάζει την όλη πορεία αυτού του καινοτόμου πειράματος

συλλογικής επιχειρηματικότητας που έγινε στο χωριό μας , ενάντια στην κρίση,απο νέους

για....νέους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου